wtorek, 12 lutego 2008

Pojutrze Walentynki !!!

W dzień Świętego Walentego nie chcę spotkać się z kolegą,
nie chcę widzieć się z rodzinką, chcę być Twoją Walentynką!

Twoje oczy mam w pamięci. Kolor ust Twych wciąż mnie nęci.
Kocham Cię moja blondynko. Bądź mą sexy Walentynką!

Mój ty kotku ukochany, nie bądź taki zapłakany.
Wybacz mi te wszystkie rany, dziś jest święto zakochanych.

Sms'a wyślij mi, a nie będzie smutno Ci!
Wnet pojawię się u Ciebie.
Z Walentynką będziesz w niebie

Zbyt się krępuje, by Ci powiedzieć,
Jakie uczucie w mym sercu tkwi.
Jednakże pewną rzecz musisz wiedzieć;
Bez Ciebie szare są wszystkie dni.
Jeśli nie zwrócisz na mnie uwagi,
To moje życie nie zmieni się.
Może mi starczy kiedyś odwagi,
By Ci oznajmić, że kocham Cię.

Najlepsze życzenia na Walentynki dla fajnego chłopaka od fajnej dziewczynki.

Walentynko moja miła, chcę byś dla mnie tylko była.
Serce daję Ci w pokłonie, chcę by było tylko Twoje.

Gdy zapukasz do mej duszy, to Amorek da ci w uszy,
ja przylecę na ratunek, dam walentynkowy pocałunek.

Moja droga Walentynko, ślę uczucia dziś do Ciebie.
Miłość moja nie zna granic, będę kochać Ciebie za nic.

Myślę cały czas o tobie. Fantazjuję czasem sobie.
Nie znasz mnie moje kochanie! Walentynką mą zostaniesz!

Kochaj mnie każdego dnia to nie będę nigdy zła.
Jestem Twoją Walentynką z uśmiechniętą, słodką minką.

Tu miłosny sms: chcesz być moją walentynką?
jeśli tak daj mi znak, jeśli nie skasuj mnie.

W dniu Świętego Walentego jesteś więcej niż kolegą.
Moje serce jest dla Ciebie, myśląc o tym jestem w niebie!

Wiedz że cię kocham wiedz że miłuję
i mocno całuję. Swe życie ci ofiaruje...

Och ty moja walentynko niech ci gwiazdka
z nieba spadnie zobaczysz mnie na niej i będzie fajnie

Dla Ciebie jestem,
Dla Ciebie żyję,
Dla Ciebie moje serduszko bije,
teraz gdy wiesz co czuje do Ciebie,
chciałabym byśmy razem byli,
no i się sobą Cieszyli!
kocham cię misiaczku**

Kocham Cię o każdej porze,
w moim domu czy na dworze,
czy jest zimno czy deszcz leje,
moje serce wciąż szaleje.

Jesteś jak płatek śniegu-czuły,delikatny,
Jesteś nierozłącznym elementem mojego życia,
Jesteś stworzony,bym nie była sama.
Dlatego właśnie tak STRASZNIE CIĘ KOCHAM!!!

...:::słońce nauczyło mnie śmiać się,
wiatr nauczył mnie szaleć,
deszcz nauczył mnie szlochać,
a ty choć z daleka-
wciąż uczysz mnie kochać::.....

Ust całowanych, policzków głaskanych,
ramion ukochanych i chwil wyczekiwanych,
tego wszystkiego Ci życzę w Dniu Zakochanych!

Walentynkowy liścik niechaj przypomina,
o tym jak Ci bliska jest pewna dziewczyna

Te życzenia Ci przesyła Walentynka pewna miła.
W dniu tak pięknym i wspaniałym życzę Tobie sercem całym,
dużo szczęścia, namiętności, nie kończącej się miłości.

Jeśli zdziwiona jest Twoja minka,
z jakiej okazji list ten wysłany, przypomnij sobie,
że Walentego jest to światowy Dzień Zakochanych.

Pamiętam ten ranek, kiedy Cię poznałam.
Od tego momentu z Tobą być zechciałam.
Pokochała zaraz Ciebie calutkiego,
A było to właśnie 14 lutego.

Raz są w roku Walentynki, więc dla mojej Katarzynki,
moc uścisków niesie wciąż, zakochany wiecznie - mąż.

Takie święto jest raz w roku, pełne uczuć i uroku.

Chłopcze Ty mój ukochany, nie bądź taki zabiegany.
Bo zapomnisz o miłości i wywołasz wiele złości

Dzień św Walentego to dla mnie było coś normalnego,
dopóki Ciebie nie spotkałem i po uszy sie nie zakochałem!!

Dwa serca złączone,
klucz wrzucony w piasek,
nic nas nie rozłączy
tylko ojca pasek!

Ktoś Cię poznał i pokochał
i pocztówkę Tobie śle.
Może Ci się przyśni
w Twoim najpiękniejszym śnie

Kocham kwiaty i obłoki,
kocham cały świat szeroki,
kocham gwiazdy na niebie,
a najbardziej kocham Ciebie!

W Dniu Święteo Walentego
ślę do serca Twego
100 truskawkowych serduszek,
1000 pluszowych serduszek,
promień złotego słńca,
buziaków bez końca!

Te życzenia Ci przesyła
Walentynka pewna miła.
W dniu tak pięknym i wspaniałym,
życzę Tobie sercem całym
dużo szczęścia, namiętności
niekończącej się miłości!

Na Świętego Walentego
me serduszko lgnie do Twego.
Szepce cicho i kusząco,
abyś kochał mnie gorąco!

Kocham Cię o każdej porze,
w moim domku, czy na dworze.
Czy jest zimno, czy wiatr wieje,
moje serce wciąż szaleje.

Twoje usta, twoje oczy, pokochałem pośród nocy,
teraz wszystko to co masz, będę kochał cały czas.

Kocham Cię serca biciem, kocham Cię ponad życie,
kocham Cię jak nigdy, kocham Cię szczerze i w to tylko wierzę.

moje serce mocno bije kocham Cię od stóp po szyję ..:)

Wszystko mi się pomieszało czy to mleko, czy kakau,
czy ciepło czy zimno, nie wiem jak być powinno.
Jedno tylko wiem niezbicie, kocham cię nad życie!

Kocham cię o każdej porze czy jest zimno,
czy wiatr wieje moje serce wciąż szaleje!

Tak cię kocham tak cię lubię, że za tobą gacie gubię

Moja droga walentynko.
Ślę uczucia dziś do Ciebie.
Miłość moja nie zna granic,
Będę kochać nawet za nic.

Kocham Ciebie niesłychanie, moje Serce me Kochanie.
Przemijają noce, dnie. Aja wciąż na jawie śnie.
Więc pisze tutaj ze, Ponad wszystko Kocham Cię!

Kocham Cię jak brata
mój Ty przyjacielu
bo takich skarbów jak Ty
to na świecie nie ma wielu
I w dniu Walentynek życzę ja Tobie
byś dostał wiele dowodów sympatii
od dziewczyn, które rozkochałeś w sobie...

Kocham Cię Walentynkowo
Tak namiętnie, kolorowo
Kocham Cię tak bezszelestnie
Tak za darmo, bez cieleśnie
Kocham Cię wciąż jednostajnie
Tak fajowo, tak zwyczajnie
Kocham Cię za darmo przecież
Tak jak wodę, drzewa, kwiecie
Kocham Cię jak mój samochód
Całym sercem a nie trochu
Kocham Ciebie tak spokojnie
Tak pachnąco, tak dostojnie
Kocham tak, że serce skacze
Gdy z daleka Cię zobaczę
Kocham rano i w południe
Kocham nocą, kocham cudnie
Kocham, kiedy mama krzyczy
Kocham w metrze i w piwnicy
Kocham Ciebie dnia każdego
Gdy grasz w nogę na całego
Gdy się kładziesz po północy
Gdy otwierasz rankiem oczy
Gdy się uczysz, gdy przeklinasz
Kiedy w tańcu się wyginasz
Kocham, gdy się bardzo nudzisz
I gdy zupą się wybrudzisz
Kocham, gdy w kolejce stoisz
Kocham, gdy się bardzo boisz
Gdy się tarzasz na trawniku
Gdy w łazience robisz siku
Kocham Cię, gdy czeszesz włosy
Kiedy wrzeszczysz w niebogłosy
Kocham, kiedy milczysz smutnie
Kocham, kocham bałamutnie
Kocham Ciebie mocno, zdrowo
Serca mego ogniskową
Kocham Ciebie kolorowo
Świątecznie, Walentynkowo

Na walentynki
wesołej minki!
I wielbiciela
co innych nie ma!

jak to pięknie brzmi kiedy lubię mówię Ci:)

Chcę być Twą dziewczyną,
ukochaną i jedyną,
chcę mieć Ciebie, kochanego,
i nikogo już innego !
Dzień świętego Walentego,
to dzien dobry dla każdego !
W tym dniu wszyscy to wyznają
że chcą kochać i kochają !

Dwie róże w wazonie są stołu ozdobą
A list jest rozmową między mną a Tobą.
Więc dla dalszej miłej naszej znajomości
Wysyła w Walentynki ten symbol miłość

Miłość, to znaczy że jesteś przy mnie,
miłość to znaczy, że o mnie myślisz,
miłość to sprawi, że mi się przyśnisz...
miłość - cóż może być piękniejszego,
niż nas dwoje w Dzień Walentego!

W Walentynki piękny świat, więc Ci życzę uroczyście:
żyj przynajmniej dwieście lat! ... Ze mną, oczywiście

Dzień św. Walentego
to dla mnie było coś normalnego
dopóki ciebie nie spotkałam
i się po uszy nie zakochałam!! :)

To małe czerwone serduszko
niech powie Ci na uszko,
kto Cię pokochał prawdziwie
i żyć chce z tobą szczęśliwie!!!!

Gdy usłyszysz głos gitary, a gitara pięknie gra,
to nie pytaj kto Cię kocha, bo to zawsze będę ja!

Są misie brązowe, są misie białe.
Są misie duże... I te całkiem małe.
Są misie pluszowe... Są też szklane.
I tak jaj Ty
BARDZO, BARDZO KOCHANE!!!

W Walentynki piękny świat!
Więc Ci życzę uroczyście:
Żyj przynajmniej 200 lat!
Ze mną oczywiście!

Dzień radosny zaświtał
w złotej zorzy iskierce.
Przyjmij więc w podarunku
Walentynkowe Serce!
Trudności w mowie
oraz szum w głowie,
w nogach mrowienie
i skacze ciśnienie.
To wszystko nagle
pojawia się,
gdy coś ważnego
powiedzieć Ci chcę.
Teraz też czuję,
ten stan zbliża się,
więc powiem szybko:
Ja kocham Cię!

Na górze róże. Na dole fiołki. A my kochamy się jak dwa aniołki

Dla Ciebie bije serce moje,
O Tobie marzę o Tobie śnię,
Chcę byśmy byli zawsze we dwoje,
Bo wiem że KOCHAM CIĘ!!!!

Skąd się biorą chłopcy?
skąd dziewczynki?
uuu wszystko przez te Walentynki!

To małe serduszko, w głąb którego patrzysz
Jest tak gorące jak uśmiech na Twej Twarzy
Niech i ta Walentynka będzie tak promienna
I niech Ci przypomni, że ktoś o Tobie pamięta

Gdy byliśmy blisko siebie
Popatrzyłem raz na Ciebie
Zobaczyłem Twoją twarz
I że ładne oczy masz
Pokochałam usta Twe
Chciałam aby były me
Gdy spojrzałam jeszcze raz
Chciałam patrzeć cały czas
Choć spojrzenia krótko trwały
Spodobałeś mi się cały
Wszystko w Tobie miłe jest
Każdy uśmiech każdy gest
Za ten wiersz nie gniewaj się
Bo naprawdę kocham Cię.

Dzień radosny zaświtał,
w złotej zorzy iskierce,
przyjmij więc w podarunku,
walentynkowe serce!

Z okazji Dnia Walentego,
ślę całusa ogromnego,
Kocham Cię swym sercem małym,
jesteś dla mnie Światem całym.
Słodkie całuski!

Poznałam Cię w szkole, a nie w żadnym klubie
to nie moja wina że bardzo Cię lubię!!!

Gdyby księżyc umiał mówić,
gdyby odgadł myśli me,
to na pewno by wypaplał,
jak JA mocno kocham CIĘ!

serce serce pokochało,
serce sercu serce dało,
serce serce prosi,
niech je serce w sercu nosi!

Na dworze chłodno, wiatr drzewa kołysze,
a ja do Ciebie walentynkę piszę.
Piszę powoli, piszę dokładnie,
niech każde słowo w sercu zapadnie!

Ślę życzenia najlepsze, ślę życzenia najszczersze,
bo ja Ciebie mocno kocham i wielbię.

Ja Cię kocham,
Ty Mnie nie
Chociaż bardzo tego chcę
Byś mnie kochał w całym świecie, województwie i powiecie.
Serce me dla Ciebie bije w szczęściu, zdrowiu oraz sile.
Cały świat niech dowie się, że Ja BARDZO KOCHAM CIĘ

Życzę Ci, abyś dzień Miłości
spędził w radości i pomyślności,
a te marzenia, co chowasz w ukryciu
niech Ci wyznaczą drogę szczęścia w życiu

Jesteś moim przyjacielem,
ale nie miałabym nic przeciwko temu,
aby nasza przyjaźń była czymś więcej,
czekam tylko na gest z twojej strony

Jesteś ta częścią mojego życia na którą zawsze czekałam

Długo się już znamy,
Lecz Ty o tym nie wiesz,
Że serce Ja mam wielkie,
I Kocham nim tylko Ciebie

Mamy dzisiaj walentynki,
święto chłopca i dziewczynki,
Tych co to sie kochają,
No i sobie też ufają,
Dają sobie dziś prezenty,
Mówiąc przy tym to WALENTY
Potem spacer w parku krótki,
trochę piwa, trochę wódki,
Aby lepiej sie gadało,
no i miłość wyznawało.
Potem kino, jakieś kwiaty,
A wieczorem marsz do chaty.
Kolacyjka przy stoliku,
Romantyczna oczywiście,
Tak że czułość serce ciśnie.
Potem do 12 w nocy.
Dwie poduszki,jeden kocyk
Jakieś buzi, przytulanka,
Taki dzień to jest sielanka.
Chyba że ktoś nie ma damy,
wtedy dzień jest przechlapany.

Jeśli zdziwiona jest Twoja minka, z jakiej okazji list ten wysłany,
przypomnij sobie, że Walentego jest to światowy Dzień Zakochanych.

Mój ty kotku ukochany, nie bądź taki zapłakany.
Wybacz mi te wszystkie rany, dziś jest święto zakochanych.

Smsa wyślij mi, a nie będzie smutno Ci!
Wnet pojawię się u Ciebie.
Z Walentynką będziesz w niebie

Moje serce cicho puka,
Moje oko Ciebie szuka,
Moje usta szepczą skromnie
Jeśli kochasz napisz do mnie

Te życzenie Ci przesyła
Walentynka pewna mila.
W dniu tak pięknym i wspaniałym
Życzę Tobie sercem całym,
Dużo szczęścia i radości,
Nie kończącej się miłości!

Gdy przechodzisz obok mnie,
Nagle cały drżę.
Wtedy podziwiam twoją urodę
Dla niej tracę głowę

Dzień świętego Walentego
To dzień dobry dla każdego!
W tym dniu wszyscy to wyznają,
Że chcą kochać i kochają!

Dwie róże w wazonie są stołu ozdobą
A list jest rozmową między mną a Tobą.
Więc dla dalszej miłej naszej znajomości
Wysyłam w Walentynki ten symbol miłości.

Gwiazdy nauczyły mnie marzyć,
Deszcz nauczył mnie szlochać.
A Ty nauczyłeś mnie kochać.

W Dniu Walentynki przyjmij życzenia od swojej dziewczynki

Gdy byliśmy blisko siebie,
popatrzyłam raz na ciebie.
Zobaczyłam Twoją twarz
i że śliczne oczy masz.
Pokochałam usta Twe,
chciałam aby były me.
Gdy spojrzałam jeszcze raz,
chciałam patrzeć cały czas.
Choć te chwile krótko trwały,
Spodobałeś mi się cały.
Wszystko w Tobie fajne jest,
każdy uśmiech, każdy gest.
Za ten wiersz nie gniewaj się
ja po prostu KOCHAM CIĘ!

Tak Cię Kocham
Tak Cię Lubię
Aż za Tobą
Kapcie gubię :*

Dla Ciebie niebo, dla Ciebie słońce.
A oprócz tego, gwiazd tysiące.
Wszystko bym dała, tylko dla Ciebie,
Abyś mógł wiedzieć jak kocham CIEBIE!

I chcę patrzeć tylko w nie.
Zobaczyłam usta Twe
Pokochałam także je.
Choć spojrzenia chwilę trwały
Podobałeś mi się cały.
Wszystko Twoje miłe jest,
Każde słowo, każdy gest.
Za ten wiersz nie gniewaj się,
Bo na prawdę kocham Cię.
Myślę sobie każdej nocy,
Aby spojrzeć Tobie w oczy.
Lecz na próżno me marzenia,
Więc przesyłam pozdrowienia.

Niech ten wiersz Ci przypomni,
Że jest ktoś kto o Tobie nie zapomni.

Pokochałam oczy Twe
I chcę patrzeć tylko w nie.
Zobaczyłam usta Twe
Pokochałam także je.
Choć spojrzenia chwilę trwały
Podobałeś mi się cały.
Wszystko Twoje miłe jest,
Każde słowo, każdy gest.
Za ten wiersz nie gniewaj się,
Bo na prawdę kocham Cię.

Choć jesteś daleko ode mnie,
Choć życie jest ponure i złe
Pamiętaj, Że ktoś potajemnie Kocha Cię.

Jeśli lecieć to do słońca
Jeśli marzyć to bez końca
Gdy całować to serdecznie
A gdy kochać to już wiecznie!

Kocham zapach lasu leśnego,
kocham widok nieba lśniącego,
kocham wszystko co się wokół dzieje,
ale nic nie pokona mojej miłóści do Ciebie!

Jak przystało w walentynki,
Chłopak pisze do dziewczynki,
Życzę Ci wszystkiego dobrego,
Byś miała kogoś kochanego,
Na co dzień uśmiechu i radości,
Byś wyróżniała się wśród szarości.

Ciebie noszę w sercu
i Kocham bez granic,
I Ciebie nie oddam
nikomu i za nic!

Chodź jesteś zmienna
To dla mnie bezcenna
Kiedy się uśmiechasz - piękna

Jeśli zgadniesz kto to taki to dostaniesz dwa buziaki,
jeśli zgadniesz że to ja to dostaniesz jeszcze dwa

Ktoś bardzo cię kocha, nie powiem ci kto
Ktoś myśli o tobie, nie powiem ci co
I w myślach całuje, nie powiem ci jak
Ktoś pragnie,ktoś czuje że sił mu już brak
Ten ktoś bardzo bliski, nie powiem ci ah!
Kto pragnie,kto cierpi, tak mocno aż strach
Lecz serce ci powie że dzień albo dwa,
Że ten kto cię kocha..........
To właśnie.......
TAK JA!!!!!!!

ulica-tęsknota
numer- miłość złota
adres- kocham cię
a nazwisko domyśl się

Gdyby moje serce Twego nie kochało,
To by nic do Ciebie dziś nie napisało.
Ale moje serce tak Twoje miłuje,
Że ręka na pisze, co ono dyktuje.

Dlaczego o Tobie myślę ?
Dlaczego o Tobie śnię ?
Przecież jesteś taki jak inni
A ja tak bardzo kocham Cię

NA KOPERCIE.
brak nadawcy
serca spytaj
gdy nie pozna
wewnatrz czytaj
W dniu świętego Walentego
dla misiaczka kochanego
wielkie serce śle ja skrycie
bo ja kocham cię nad życie

W Kwiatach
Pachną Pocałunki ,
A Z Miłości Serce Drży .
Nie Myślimy O Tym Wcale ,
Dla Nas Świat
- To Ja I Ty ! :*

Ile gwiazd na błękitnym niebie tyle ja kocham Ciebie.:-}

Chce żeby twoje oczy w moje patrzyły,
żeby twoje usta z mymi się złączyły,
żeby moje serce tylko tobie biło
i chcę żeby nas na świecie tylko dwoje było!

Najlepsze życzenia
W dniu Walentynki
Od fajnego chłopca
Dla fajnej dziewczynki.

Nie wiem dlaczego Cie pokochałam
dlaczego sercu bez Ciebie źle
dlaczego serce tak mocno bije
gdy oczy twoje mijaja mnie

Ktoś bardzo Cię kocha - nie powiem Ci kto!
I myśli o Tobie - nie powiem Ci co!
I w myślach całuje - nie powiem Ci jak!
I cierpi bo czuje, że kogoś mu brak!
Ktoś bardzo Ci znany - Nie powiem Ci kto!
Lecz serce Ci powie za rok albo dwa,
że ten co Cię kocha to właśnie Ja:)

Mamy dzisiaj Walentynki,
Święto chłopca i dziewczynki,
Tych co to się kochają,
No i sobie też ufają,
Dają sobie dziś prezenty,
Mówiąc przy tym: "To WALENTY".
Potem spacer w parku krótki,
trochę piwa, trochę wódki,
Aby lepiej się gadało,
No i miłość wyznawało.
Potem kino, jakieś kwiaty,
A wieczorem marsz do chaty.
Kolacyjka przy stoliku,
Romantyczna oczywiście,
Tak, że czułość serce ciśnie.
Potem do 12 w nocy,
Dwie poduszki, jeden kocyk,
Jakieś buzi, przytulanka.
Taki dzień to jest sielanka.
Chyba, że ktoś nie ma DAMY,
Wtedy dzień jest przechlapany

Co wolisz?
Gwiazd tysiące, czy piękne oczy błyszczące?
czy jasne słonko na niebie,
czy ciche słowa: ,,Ja kocham Ciebie"?

Ile na ''Pudelku'' plotek,
ile fanek Tokio Hotel,
ile złotych myśli Dody,
ile ciuchów wyszło z mody...
Tyle we mnie dobrych chęci,
żeby zacząć z Tobą kręcić!

Czary mary,
Czary mary !
Dziś Amorek strzela w pary !
Para, w którą nie trafi -
kochać nie potrafi.
Gdy wceluje w jakąś parę -
Ta para... lubi się w miarę.
gdy wceluje w parę razy dwa -
To zakocha się niedługo w sobie para ta.
Czary mary,
Cary mary!
Amorek zgubił okulary!
W żadną parę więcej nie trafi,
Bo Bez okularów w nikogo więcej nie trafi.
A więc nie zwlekaj,
i okulary mu daj ;-)

Imię moje kocham cię, a nazwisko domyśl się!

Są uczucia, które uskrzydlają tak, że chcę fruwać wysoko.
Czy polecisz ze mną,
Przyglądnąć się obłokom?

Nie jestem ładna, ale taka sobie,
I nie moja wina, że się kocham w Tobie.

Brak komentarzy: